ROZVOJ A TRANSFORMACE OBCHODNÍCH TÝMŮ

V čem je rozdíl mezi nejúspěšnějšími a průměrnými obchodníky?

Co je potřeba udělat pro to, aby se obchodník stal důvěryhodným obchodním partnerem?

Jak manažeři udržují obchodníky v kondici?

Nejlepší obchodníci umí předat a přijmou informace empatickým způsobem a navíc vytvářejí pro klienta hodnotu na každé schůzce. Neváhají klást náročné otázky, skutečně naslouchat tomu, co klienta zaměstnává každý den, a navrhovat řešení na míru situace klienta. Pak jsou vnímáni klientem jako důvěryhodný obchodní partner.

Rozvojový program Art of selling učí jak na to, ale zároveň mění postoj obchodníků z pozice „Jak co nejvíce prodat?“ do pozice „Jak mohu pomoci klientovi co nejlépe nakoupit?“

Program je určený pro B2B týmy, kombinuje různé vzdělávací přístupy a to: počítačové simulace obchodních jednání, školení a trénink obchodníků, reálné případové studie, online platformu i-coach a manažerský koučink obchodníků v terénu.

Tento soubor různých aktivit rozložených v čase dosahuje vysoké účinnosti z hlediska dosažení změny ve způsobu prodeje.

Art of selling přístup byl úspěšně implementován ve větších i menších obchodních firmách ve spolupráci s britskou konzultační společností Imparta Ltd.

REFERENCE

Co o spolupráci s námi řekla Štěpánka Svobodová Learning&Development Director, Telefónica

VÍCE INFORMACÍ

naleznete na stránkách našeho partnera Imparta