fbpx
17.2.2016

ROZVOJ A TRANSFORMACE OBCHODNÍCH TÝMŮ

V čem je rozdíl mezi nejúspěšnějšími a průměrnými obchodníky?

Co je potřeba udělat pro to, aby se obchodník stal důvěryhodným obchodním partnerem?

Jak manažeři udržují obchodníky v kondici?

Nejlepší obchodníci umí předat a přijmou informace empatickým způsobem a navíc vytvářejí pro klienta hodnotu na každé schůzce. Neváhají klást náročné otázky, skutečně naslouchat tomu, co klienta zaměstnává každý den, a navrhovat řešení na míru situace klienta. Pak jsou vnímáni klientem jako důvěryhodný obchodní partner.

Rozvojový program Art of selling učí jak na to, ale zároveň mění postoj obchodníků z pozice „Jak co nejvíce prodat?“ do pozice „Jak mohu pomoci klientovi co nejlépe nakoupit?“

Program je určený pro B2B týmy, kombinuje různé vzdělávací přístupy a to: počítačové simulace obchodních jednání, školení a trénink obchodníků, reálné případové studie, online platformu i-coach a manažerský koučink obchodníků v terénu.

Tento soubor různých aktivit rozložených v čase dosahuje vysoké účinnosti z hlediska dosažení změny ve způsobu prodeje.

Art of selling přístup byl úspěšně implementován ve větších i menších obchodních firmách ve spolupráci s britskou konzultační společností Imparta Ltd.


ico-refREFERENCE

Co o spolupráci s námi řekla Štěpánka Svobodová
Learning&Development Director, Telefónica

ico-infoVÍCE INFORMACÍ

naleznete na stránkách našeho partnera Imparta

4d-logo

ico-kontaktJste odpovědný za výsledky a fungování obchodního týmu?
Chcete vědět, jak rozvíjíme obchodní týmy formou Sales Academy?

Kontakt


 

 

UMĚNÍ DOBRÉHO ROZHODOVÁNÍ – DECISIONLAB

Co má společného manažer a profesionální hráč pokeru?

Víte, kolik rozhodnutí dělá průměrný manažer denně?

Jak se dá propojit učení s karetní hrou?

Co se naučím během takového workshopu u hracího stolu?

 Efektivní rozhodování

Úspěšný leader či obchodník potřebuje velmi podobné (či dokonce stejné!) dovednosti jako profesionální hráč pokeru. Pokerový stůl je trh, kde hráči – stejně jako firmy – usilují o úspěch s maximálním využitím svých schopností, zdrojů a omezených informací, které mají k dispozici. Sledují, jak se zachovají ostatní hráči, kteří jsou jejich konkurenty.

Leadeři, obchodní manažeři a obchodníci, stejně jako hráči pokeru, čelí velmi podobnému typu obtíží ve své „práci“. Jejich cesta k úspěchu a dosažení cílů využívá obdobných principů a to znamená, že jejich způsoby rozhodování jsou velmi podobné!

Během celodenního kurzu rozhodování pro obchodníky a manažery workshopu se účastníci naučí hrát nejpopulárnější strategickou karetní hru, Texas Hold’em Poker. Porozumí strategiím, které využívají profesionální hráči pokeru, a zaměří se na jejich uplatnění ve své profesi. Vše se děje formou hry a následné reflexe na vlastní chování a rozhodování. Velkým přínosem bývá schopnost zmírnit vliv emocí a rutiny v rozhodovacích procesech, kde je to žádoucí.

Hra je s námi už od velmi útlého dětství, jde o nejpřirozenější způsob učení. Hraním objevujeme svět. Proto moderní vzdělávání a rozvoj využívá tzv. gamifikace, učení hrou.


ico-pokerMáte zájem o další informace?
Navštivte náš web www.efektivnirozhodovani.cz


LETÁK KE STAŽENÍ

Stáhněte si leták s dalšími informacemi
o tomto programu

ico-infoVÍCE INFORMACÍ

naleznete na stránkách našeho partnera ActionLab


ico-kontaktZajímavé?
Chcete vědět víc nebo si rovnou zahrát poker na workshopu?

Kontakt