17.2.2016

ROZVOJ A TRANSFORMACE OBCHODNÍCH TÝMŮ

V čem je rozdíl mezi nejúspěšnějšími a průměrnými obchodníky?

Co je potřeba udělat pro to, aby se obchodník stal důvěryhodným obchodním partnerem?

Jak manažeři udržují obchodníky v kondici?

Nejlepší obchodníci umí předat a přijmou informace empatickým způsobem a navíc vytvářejí pro klienta hodnotu na každé schůzce. Neváhají klást náročné otázky, skutečně naslouchat tomu, co klienta zaměstnává každý den a navrhovat řešení, která jsou na míru situace. Pak jsou vnímáni klientem jako důvěryhodný obchodní partner.

Rozvojový program Art of selling učí jak na to, ale zároveň mění postoj obchodníků z pozice „Jak co nejvíce prodat?“ do pozice „Jak mohu pomoci klientovi co nejlépe nakoupit …?“

Program je určený pro B2B týmy, kombinuje různé vzdělávací přístupy od souborů animací dostupných na platformě i-coach, přes počítačové simulace obchodních jednání, tréninkové moduly, případové studie až po koučink obchodníků jejich manažery.

Tento soubor různých aktivit rozložených v čase dosahuje vysoké účinnosti z hlediska dosažení změny ve způsobu prodeje.

Art of selling přístup byl úspěšně implementován ve větších i menších obchodních firmách ve spolupráci s britskou konzultační společností Imparta Ltd.


ico-refREFERENCE

Co o spolupráci s námi řekla Štěpánka Svobodová
Learning&Development Director, Telefónica

ico-infoVÍCE INFORMACÍ

naleznete na stránkách našeho partnera Imparta

4d-logo

ico-kontaktJste odpovědný za výsledky a fungování obchodního týmu?
Chcete vědět, jak rozvíjíme obchodní týmy formou Sales Academy?

Kontakt


 

 

UMĚNÍ DOBRÉHO ROZHODOVÁNÍ – DECISIONLAB

Co má společného manažer a profesionální hráč pokeru?

Víte kolik rozhodnutí dělá průměrný manažer denně?

Jak se dá propojit učení s karetní hrou?

Co se naučím během takového workshopu u hracího stolu?

Úspěšný leader či obchodník potřebuje velmi podobné (či dokonce stejné!) dovednosti jako profesionální hráč pokeru. Pokerový stůl je trh, kde hráči – stejně jako firmy – usilují o úspěch s maximálním využitím svých schopností, zdrojů a omezených informací, které mají k dispozici. Sledují, jak se zachovají ostatní hráči, kteří jsou jejich konkurenty…

Leadeři, obchodní manažeři a obchodníci, stejně jako hráči pokeru, čelí velmi podobnému typu obtíží ve své „práci“. Jejich cesta k úspěchu a dosažení cílů využívá obdobných principů a to znamená, že jejich způsoby rozhodování jsou velmi podobné!

Během workshopu se účastníci naučí hrát nejpopulárnější strategickou karetní hru, Texas Hold’em Poker. Porozumí strategiím, které využívají profesionální hráči pokeru a zaměří se na jejich uplatnění ve své profesi. Vše se děje formou hry a následné reflexe na vlastní chování a rozhodování. Velkým přínosem bývá schopnost zmírnit vliv emocí a rutiny v rozhodovacích procesech, kde je to žádoucí.

Hra je s námi už od velmi útlého dětství, jde o nejpřirozenější způsob učení. Hraním objevujeme svět. Proto moderní vzdělávání a rozvoj využívá tzv. gamifikace, učení hrou.


LETÁK KE STAŽENÍ

Stáhněte si leták s dalšími informacemi
o tomto programu

ico-infoVÍCE INFORMACÍ

naleznete na stránkách našeho partnera ActionLab


ico-kontaktZajímavé?
Chcete vědět víc nebo si rovnou zahrát poker na workshopu?

Kontakt