Asistent/ka – koordinátor/ka

  • Hledáme milou duši, která s námi bude žít #víceradostivpráci
  • Nabízíme práci na poloviční pracovní úvazek v centru Prahy, homeoffice je možný po zaučení
  • Jsme malá firma s flexibilním chodem věcí a energií včelího úlu :)
  • Rozvoj a vzdělávání dospělých je náš obor, děláme ho s nadšením a profesionálně


Diana a Jana v akci. Nakouknout do naší kanceláře i práce můžete více na Facebooku.

Co u nás budete dělat

  • Koordinovat projekty a zázemí firmy: pozvánky, termíny, materiály a lidé
  • Kontaktovat klienty (převážně po telefonu): koordinace schůzek, mítinku, školení
  • Komunikovat a řídit naše dodavatele: přímá odpovědnost za dodávky a servis
  • Připravovat podklady pro paní účetní
  • Pomáhat při přípravě prezentací, podkladů pro školení a koučink, promo materiálů apod.
  • Organizovat a řídit akce v kanceláři pro naše klienty
  • Administrativně i jinak podporovat náš tým

Pro úspěch je potřeba

  • Organizační schopnosti a SAMOSTATNOST v činech i slovech
  • Příjemné a odvážné vystupování, komunikace s různými lidmi
  • Systematičnost, odolnost
  • Angličtina na pokročilé úrovni
  • Ukončené SŠ vzdělání a praxe na podobné pozici

A co nabízíme

  • Přátelské prostředí, možnost si práci organizovat samostatně
  • Odpovídající odměnu za poloviční pracovní úvazek
  • Po zapracování možnost práce z domova

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete nám své strukturované CV nejpozději do 17. ledna 2018 na partner@artofchange.cz. Nástup možný od poloviny února 2018. Případné dotazy k pozici na telefonním čísle 724 22 77 88.
Děkujeme!